Vilken lördagsmorgon!

Ååååh vilket underbart väder jag ser utanför fönstret! Väntar på att Roger ska vakna så vi kan ta en rask morgonpromenad! Eller ja vi får se hur rask den blir ;o) Jag har sjuuuuk träningsvärk i baksida lår, framsida lår och rumpan sedan passet i torsdags, och i axlar, bröst och armar sedan ena passet igår. Galet men härligt :o)

Var faktiskt duktig och körde 2 pass igår! Först vid lunchtid körde jag ett styrkepass med, som sagt, axlar, bröst och triceps. Sen gjore jag lite ärenden i stan, vilade en stund och sen på't igen - men då blev det spinning + core. Underbar start på helgen!

På kvällen började jag med maten lagom till Roger kom. Stackaren fick åka tåg hit då bilen krånglar, ska bli åtgärdad på måndag så han får stå ut ett par dagar bara. Han överlever nog ;o)

Maten blev så himla god! Hade köpt strimlad ryggbiff, brynte detta med färska champinjoner, och kryddor såklart, och sen slängde jag på Milda 4 % grädde samt Johnnys sötstarka senap. Det blev såååå gott! Mums! Till detta slängde jag in lite pommes i ugnen (2,5 % fett), lite får man ju unna sig en fredagkväll, och en stor sallad på blandad sallad, rödlök, tomat, fetaost, oliver och gurka. Fettfri italiensk dressing till salladen.

Bästa fredagsmaten jag ätit på länge! Och så enkelt dessutom :o)



Näää, nu går jag och drar upp Roger ur sängen - såhär kan vi inte ha det. Hela morgonen försvinner! Hihi, snäll jag är va. Jag vill ut!

Ni får ha en härlig lördag, det ska jag!

Kommentarer
Postat av: thePilla

Oj, det där såg ju faktiskt gott ut.

2010-03-10 @ 20:42:12
URL: http://www.pernillabredolt.blogspot.com

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0