Funderingar inför veckan...

Känner mig trött och sliten i kroppen, men tycker mig egentligen inte ha någon anledning till det. Det har blivit en bra träningsvecka med i alla fall mer löpning än tidigare :o) Och detta trots att jag varit iväg på kurs två dagar, känns faktiskt riktigt bra.

Funderar och funderar på hur jag ska lägga upp kommande vecka fram till Göteborgsvarvet, jag tror jag ska vila mig i form. Vila men med lite lågintensiv motion såsom promenader eller cykling, så man ändå rör lite på sig utan att det sliter på kroppen. Hmm. Får nog bli så! Bugg på onsdag troligtvis :o) Yeeey! Ska också försöka äta bra, kanske lite mer kolhydrater än vanligt, och sova lite extra. Det kommer bli så sjukt jobbigt på lördag, men jag ska fasen klara mig runt, så det så! Kommer bli vansinnigt roligt i alla fall, ser fram emot det väldigt mycket :o) KUL!

Såhär har veckan sett ut, träningsmässigt:

Måndag: bodypump 55 min
Tisdag: löpning 40 min
Onsdag: vila
Torsdag: Easy Shape 25 min + promenad 25 min
Fredag: löpning - trappintervaller totalt 40 min + promenad 75 min + cykling 55 min
Lördag: bodypump 55 min + promenad 25 min
Söndag: promenad 90 min

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag tro på den uppladdningen inför lördagen. Kanske ska du lägga in ett litet lätt löppass i början av veckan typ imon där du bara lufsar fram lite en stund bara. sen tycker jag absulut att du ska "vila dig i form".

Ha en superbra vecka nu! Det ska jag ha ;) Kramar

2010-05-16 @ 22:38:31
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0